Fra kongelig historie til digitale succeser

Hvordan Topp Minds hjalp P. Hertz med at skinne online

Udfordringen

Kgl. Hofjuvelerer P. Hertz, en dansk institution inden for håndlavede, eksklusive smykker siden 1834, stod pludselig over for en udfordring: Hvordan omsættes næsten 200 års tradition og håndværk til en stærk digital tilstedeværelse? Med en ny webshop og en nedlukket Købmagergade grundet COVID-19, skulle P. Hertz finde vejen til deres kunder online – og hurtigt.

Løsningen

Topp Minds trådte til som strategisk partner og kickstartede P. Hertz’ annonceringsrejse på Facebook og Instagram. Vi udviklede en klar strategi, opsatte Business Manager og udarbejdede målgrupper og annonceindhold, der kombinerede storytelling og æstetik med performance-fokus. Resultatet? En effektiv digitalisering af deres brand, målrettet trafik til webshoppen og en markant stigning i online-interaktion og salg.

Skal vi skabe tilsvarende resultater for dig?

Kan du også fornemme kemien mellem os og din virksomhed? Tøv ikke med at tage fat på os, så vi kan finde den perfekte løsning for dig og din forretning.