Services   >   Strategi for Facebook organisk

En strategi til din Facebook, der
skaber resultater

Få en Facebook strategi med en personlig indholdskalender og et idékatalog spækket med idéer til konkrete opslag, som du kan eksekvere på med det samme.

Din proces

STEP ET

Fælles workshop om din Facebook

Du mødes med en af vores eksperter til en fælles workshop om din Facebook, målgruppe og ønskede resultater

 

STEP TO

Din strategi udarbejdes

Vi samler al din viden fra workshoppen og kombinerer den med vores ekspertise, for at lave din personlige strategi

 

STEP TRE

Du modtager din personlige strategi

Du får tilsendt strategien med bl.a. et visuelt inspirationsfeed, prototype opslag samt en indholdskalender til dit feed

 

STEP FIRE

Implementering af eventuelle rettelser

Har du nogle rettelser til strategien, implementerer vi dem selvfølgelig efterfølgende, så strategien er tilpasset dine ønsker

 

Linkedin annoncering

Vækst din Facebook side med mindst mulig brug af din tid

Vores fornemmeste opgave bliver at gøre det så simpelt som muligt for dig at følge strategien for fremtiden og udforme dine opslag.

Sammen laver vi bl.a. et eksempel på et konkret opslag med en skrivemetode, du kan bruge som skabelon til dine efterfølgende opslag.

Derudover gennemgår vi, hvilke tidspunkter og dage der er de bedste at dele lige præcis dine opslag på.

 

Du får en plan, du kan eksekvere på med det samme

Vi afholder en større strategisk workshop med dig, og du får efterfølgende tilsendt din Facebook strategi.

Strategien vil indeholde et inspirationsfeed med dine egne billeder, en indholdskalender til både feed og story, et prototype opslag, en opdateret bio, highlight covers samt tips og tricks.

Du får altså en fuld strategi for din Facebook profil, som du nemt kan gå ud og eksekvere på med det samme.

HVAD KOSTER STRATEGIEN?

 

Prisen på din
Facebook strategi

Hos os er priserne varierende, da prisen afhænger af mange forskellige faktorer. Den vil bl.a. afhænge af, hvor mange personer og afdelinger vi skal tale med, hvor tit I poster, samt hvor meget data der er i forvejen, som vi skal gennemgå.

 

Et priseksempel fra et tidligere samarbejde:

  • Vi afholdte en workshop med en enkelt manager, der styrede siden til dagligt, og som havde mandat til at træffe beslutninger med det samme
  • Der lå over 50 opslag på siden, så vi havde allerede noget data og visuelt materiale at arbejde ud fra
  • Der var et klart defineret mål med profilen
  • Manageren vidste, hvem målgruppen var
  • Den samlede pris i dette samarbejde var 25.000 kroner ex moms

Udfyld formularen nedenfor og bliv kontaktet af en af vores eksperter for et skræddersyet tilbud på din Facebook-strategi.

Bliv kontaktet af en af vores eksperter

Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.

Bliv kontaktet af en af vores eksperter

Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.